Χωρίς θυσιαστικό πνεύμα δεν υπάρχει καταπολέμηση του εγκλήματος,είναι νόμος!

 Το συγκεκριμένο άρθρο είναι για αυτούς που καταπολεμούν το έγκλημα και υπερασπίζονται την ευνομία σε οποιοδήποτε κλάδο και τομέα ανήκουν. 


Μπορεί ένας άνδρας και μια γυναίκα που είναι ταγμένοι  στην καταπολέμηση του εγκλήματος να μην έχουν  θυσιαστικό πνεύμα αλλά να είναι αποτελεσματικοί  στην δουλειά τους; 
Η άποψη του αρθρογράφου είναι κάθετη, ΟΧΙ. 

Πώς είναι δυνατόν χωρίς θυσιαστικό πνεύμα για τον συνάνθρωπό μου, για τις αξίες που πιστεύω και μάχομαι να μπορώ να έχω επιτυχημένα αποτελέσματα; 

Θυσιάζομαι σημαίνει ότι ο σκοπός που υπηρετώ έχει μεγαλύτερη αξία και σημασία από το πολυτιμότερο αγαθό της ίδιας μου της ζωής. 

Αυτό συμβαίνει όχι γιατί είμαι παράλογος ή  έχω αυτοκαταστροφικές τάσεις, αλλά γιατί η αξία στο να προσφέρω σε έναν συνάνθρωπό μου, υπερτερεί έναντι του εαυτού μου. 

Το κύριο χαρακτηριστικό του θυσιαστικού πνεύματος είναι η αγάπη για τον συνάνθρωπό μου, καθώς και ο έρωτας του σκοπού που υπηρετώ. 

Εδώ θα πρόσθετα και το ταλέντο! Στις θέσεις καταπολέμησης του εγκλήματος δεν υπάρχει εξυπνότερος και χαζότερος, όλοι έχουμε το ίδιο μυαλό, Ο ζήλος για την εργασία και το σκοπό που υπηρετούμε θα μας κάνει να ξεχωρίζουμε. 
Αν συνδυαστεί με το έμφυτο ταλέντο τότε το αποτέλεσμα θα είναι θαυμάσιο!

Ένας άνθρωπος που ασχολείται με την πάταξη του εγκλήματος εκ των πραγμάτων βρίσκεται σε συνεχόμενο και διαρκή κίνδυνο, αν αυτό δεν συνδυαστεί με το  θυσιαστικό πνεύμα, δεν είναι δυνατόν να έχουμε επιθυμητά αποτελέσματα διότι στην πρώτη δυσκολία που θα βρεθεί ο διώκτης του εγκλήματος με τον κίνδυνο απέναντι στον εαυτό του, θα κάνει πίσω. Αυτό είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι δεν βρίσκεται σε σωστό δρόμο. 

Το θυσιαστικό πνεύμα δε σημαίνει ότι δε φοβάμαι, ο φόβος είναι ένα ανθρώπινο συναίσθημα, αλλά σημαίνει ότι η ανδρεία, η  παλικαριά  και η  εμπιστοσύνη στο Θεό προκειμένου να πετύχω το σκοπό μου, ξεπερνούν όλους τους κατασταλτικούς παράγοντες συμπεριλαμβανομένου και του φόβου. 

Ένας άνθρωπος που υπηρετεί  σωστά την πάταξη του εγκλήματος πρέπει να έχει συμβιβαστεί πλήρως με την έννοια του θανάτου καθώς φλερτάρει καθημερινά με αυτόν.   Σκοπός, ανδρεία, ηρωισμός, θάνατος είναι ένα. 

Το κύριο χαρακτηριστικό του ήρωα είναι οι πνευματικές, ψυχικές και διανοητικές  δυνάμεις που έχει σε εναρμόνιση με τις σωματικές. 

Ο ήρωας διακρίνεται για τις παράτολμες αγαθοεργείς  πράξεις, καθώς αυτές τον κάνουν να ξεχωρίζει από το πλήθος. 

Το θυσιαστικό πνεύμα δεν σημαίνει ότι δεν παίρνω όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις και μεθόδους αυτοπροστασίας καθώς έχω την υποχρέωση να αυτοπροστατευθώ χωρίς όμως να ξεφύγω από τον αρχικό σκοπό μου.

Προφυλάσσομαι όσο καλύτερα μπορώ και δρω αθόρυβα, αποτελεσματικά και καίρια.

Ένα τρικ για να μου έρθει το θυσιαστικό πνεύμα είναι στα μάτια του συνανθρώπου μου να βλέπω τον πάτερα μου, την μάνα μου, τα αδέρφια μου, τους παππούδες μου, έτσι κάθε φορά που επιχειρώ πρέπει να παθιάζομαι ότι βοηθώ έναν δικό μου άνθρωπο. 

Ένας παλιός θρύλος στην καταπολέμηση του εγκλήματος είπε κάποτε: Να πάψει να μιλά το στόμα σου και να μιλούν τα έργα σου. Ότι για τους άλλους είναι τρελό και παράλογο για εσένα να είναι ρουτίνα, έτσι θα ξεχωρίζεις. Η δίωξη οποιασδήποτε μορφής εγκλήματος είναι για παλικάρια πρώτα ψυχικά μετά σωματικά, τα πάθη οποιασδήποτε μορφής δεν δικαιολογούνται σε αυτό το λειτούργημα. 

Εσύ αναγνώστη που διαβάζεις αυτό το άρθρο και ασκείς το λειτούργημα ως προς την καταπολέμηση του εγκλήματος, εάν πληρείς και τηρείς τα προαναφερθέντα Άξιος ο μισθός σου.
Εάν είσαι σε δίλημμα να προχωρήσεις ή να κάνεις πίσω, προχώρα μπροστά και το αποτέλεσμα αυτής της επιλογής σου θα σε δικαιώσει!
Εάν παρόλα αυτά είσαι στον τομέα της καταπολέμησης του εγκλήματος και δεν πληρείς τίποτα  από τα παραπάνω, αλλά δεν έχεις και την θέληση να διορθωθείς, καλύτερα είναι να παραιτηθείς γιατί αδικείς πρώτα τον εαυτό σου, μετά την υπηρεσία που υπηρετείς, τους πολίτες που υπηρετείς και το εθνόσημο που έχεις δώσει τον όρκο να υπηρετείς. 
Δεν είναι κακό  αν δεν ταιριάζουμε κάπου και βρεθούμε κατά λάθος σε κάποιον τομέα, να αλλάξουμε, κάπου άλλου θα έχουμε κλίση και ταλέντο, πρέπει να ψάξουμε να το βρούμε και να το εξελίξουμε διότι το χρωστάμε πρώτα στον εαυτό μας και μετά στο κοινωνικό σύνολο. 

Τέλος εάν πιστεύω  όσο παρεξηγήσιμο και αν ακουστεί αυτό, ότι η  ζωή του συνανθρώπου μου έχει μεγαλύτερη αξία από τη δική μου, τότε  μιλάμε για έναν τέλειο άντρα με θυσιαστικό πνεύμα για την καταπολέμηση του εγκλήματος και στίγμα ηρωισμού  θα ξεπροβάλλει στο βάθος αξιώνοντάς τον, το στέφανο της  ανδρείας!

                    Αρθρογραφεί: Γ.Η

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

смиренный как монах, воин как мученик и молчаливый как змея

Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός εκ του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

Πώς δύο μπουκάλια «έδειξαν» τον δολοφόνο γυναίκας στο ΑΠΘ το 2015